21:11

Har haft en mega sköön dag. Spenderade 1½ timma på gymmet, grym grymmare grymmast! Har hunnit med att sola och promenera, nu sitter jag och försöker fixa till ett CV på engelska. Man känner sig riktigt duktig när bader ändrar i princip hela texten jag har skrivit. Får jag inget jobb nu så har jag någon att skylla på iaf :))))) Kom ju också på att jag har en vattenkokare i mitt rum, spuurt till affären för att köpa det billigaste tet dom hade att erbjuda. Me like! På fredag så gäller det! Off to bondi för att söka jobb med jullan. Det gillas. Sen kommer jag nästan döööda om det inte är chucks baaarn i gossip girl. Är så kär.


kind of like my new homeee in greenwich





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0