där du andas

Livet rullar på. Allt känns bra med hela au pair grejen, börjar få lite separationsångest. Är det verkligen värt det. Jag skulle bara kunna ha ett extra jobb men samtidigt kunna bo hos familjen. Det lockar rätt mycket om man ska tänka på den ekonomiska biten. Sen kommer ju problemet med att jag i princip vill bo på stranden, vilket jag inte gör just nu. Det suger. Aja... Jag tycker om livet iaf. Det är huvudsaken.

Såg delfiner idag. Total lycka. Satt och tittade på dem i 30 min ute på en klippa vid bondi. Dem var ca 200 m ifrån mig. Så vackert, fällde till och med en tår HAHA. Ae oerhört avis på människorna som simmade ut och snorklade... Fyfan. Har haft en chill dag. Ätit alldeles för lite mat och alldeles för mycket skit. Har även varit och kollat på lite lägenheter. Stor chans att vi får en utav dem, hoppppashoppaas! Har kommit på att jag och mina vänner hemma är väldigt udda... Kan man inte bara vara lite ärlig och mänsklig, ha egna åsikter och inte tycka saker är konstigt. Mycket enklare då. Saknar mina vänner sjukt mycket, min pojkvän och familj. Snart åker jag fan hem. Eller nae inte en chans haha.




Lite nytt och gammalt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0