surf dive n ski

Sorgligt... Tar precis sista tuggan på min marabou diam som emma hade med sig från sverige. Så sjukt jävla gott! finns dock att köpa här fast det är dyyyrt! Just nu känns det bättre i familjen, har blivit sams igen haha så nu blir det svårt att lämna. Har för övrigt fått jobb på surf dive and ski som är en klädaffär i bondi. Sjukt snygga kläder! Älska livet lite ibland. Kommer dock inte kunna försörja mig på det jobbet så måste hitta nåt mer. Eller så får jag hoppas på att jag är grymmast så jag får heltid. Har varit och kollat på lägenheter idag med, så sjukt jävla najsa!! Hoppas verkligen vi får nån av dem! Dock inte så troligt med tanke på att ingen av oss har jobb hehe... Ska ju vara ute från huset på söndag. Börjar bli lite brådis nu! Ska babysitta ikväll, på min lediga dag. Mindre kul. Vi har haft sånt sjukt väder hela förra veckan! Nu är det 17 grader och mulet. sugerballe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0