suuurf

Ny vecka, jag vill verkligen inte mer. Vill bara ha mitt jobb och min lägenhet. Var och provjobbade i lördags på ett café mitt emot stranden i bondi. Härligt. Hoppas verkligen jag får jobbet nu! Ska dit igen på lördag, så då vet jag väl helt säkert. Ska på intervju imorgon också, en klädaffär i bondi junction. Fortsätter att söka lite till på onsdag.

Känner mig helt knäpp i huvet efter igår. Var och surfade i manly. Kan ju säga att det är det bästa jag har gjort här hittills. Så jäkla grymt. Kändes så härligt och levande. Länge sen jag verkligen kämpade med att klara något kul! Kommer lätt inte vara sista gången jag surfar. Köper mig nog en bräda när jag flyttar till bondi. Det var dock sviin svårt! Det svåraste var att orka, sjukt jobbigt när man blir nerkörd av vågorna och när man väl har kommit ut och ska fånga en våg så är armarna alldeles för trötta för att man ska orka ställa sig upp. Ska bli stark igen så jag orkar, riktigt peppad på att träna nu. hehe. Helgen har annars varit väldigt chill. Igår var en riktigt underbar dag på stranden. Sol hela dagen. Love my life.





jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls.

Kommentarer
Postat av: hedd1

guud vad härligt med soool! eller solen lyser väl här med, men värme då! Surfing verkar grymt, det vill jag med prova! MEN en cool sak jag nyss insett, jag kände igen din kompis julia på bilderna men kunde inte komma ihåg varför TILLS jag kolla upp henne på facebook och insåg att vi var på samma rockstudentskiva i våras, OCH satt snett emot varandra ... konstigt/spännande/läskigt/KUL! ;) ha de finfint, puss!!

2011-10-23 @ 11:14:38
Postat av: beeea

Det är sjuuukt skönt med värme kan jag ju säga! MEEEN VAA?!! så jävla sjuukt. Är du säker på att det är hon? Ska jag fråga på direkten!! Haha. Väldigt underligt, cooolt dock!! Hoppas allt är bra där hemma :))) Kom och hälsa på vettjjaa! pusss

2011-10-23 @ 14:19:35
URL: http://bbeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0