bondi beach

Heeej, idag har jag varit ledig, åkte till bondi beach och hängde med julia. Mycket fint! Har lite planer på att stanna här down under och börja jobba. Skulle verkligen va riktigt hett att bo i en lägenhet vid stranden. Har bara varit här i 2 veckor men jag känner redan att jag aldrig vill åka hem. Älskar livet här, nu är det bara den varma sommaren som saknas! Första surflektionen borde man kanske boka in snart. Blev riktigt sugen idag. Tydligen så hade det varit massa delfiner i bondi för någon dag sen, dem kom fram till surfarna och "lekte" hur mysigt?!! Fatta dock paniken... I alla fall. Efter beachen så åkte vi in till bondi junction för att shoppa. Köpte världens äckligaste kebabrulle, ville spy, plus ett linne jag inte är riktigt nöjd med och ett snyggt kort linne. Bra jobbat! Det är sjukt mkt svenskar här i sydney, på bussen in till junction sitter vi och diksuterar om bussen går rätt osv, helt plötsligt hör vi en tjej bakom oss som säger " ni är på rätt buss tjejer, ni kan va lugna" världen är liten ibland. Känns som massa lkpg bor ska hit också, kul att träffa folk man "känner" samtidigt som man vill ha sydney lite för sig självt haha.  Nu ska jag checka in asos.com...


Bild 1: jag och julia på bondi beach, bild 2: jag in action med blåsten i håret, bild 3: Gussy som gör sig söt för att slippa gå ut i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0