botanical garden

Bland det värsta som kunde hända mig här har hänt... all musik från min ipod har försvunnit. Orkar inte ta hela historien om hur det hände men det har hänt. Det var spotifys fel, äckliga spotify. Ska bojkotta det när jag har fixat tillbaks all musik. Faaan, kan inte ladda ner här heller. Hårda bud. Måste bara tillägga att mitt största problem här om dagarna är ifall något i barnens schema ändras så man måste kompromissa, eller att någon spiller. Shit vad det här tog hårt på mig. Har ingen musik på datorn eftersom august installierade om hela skiten innan jag åkte. buhu. Inget illa menat mot agge, han är finis.

Har i alla fall haft en toppen helg. Svin kul med utgång i fredags, har träffat ett gäng riktigt härliga tjejer! Tog med oss vårt vin till ett ställe som tillåter "bring your own" sånt gillas. Gillades inte att personalen tyckte att vi beställde in för lite mat, vi förklarade att vi inte var hungriga och inte tänkte beställa mer... Vi hade kul iaf. Drag på scubar, träffade på lite svenska killar på väg till sidebar. Världen är ju liten ibland, trillade hem kl 5, vaknade av gussy som kände sig ensam. I lördags hängde jag med Danielle och Siri inne i stan, shopping! Båda utbytesstudenter. Köpte ett par riktigt snygga vintage shorts, så jag var nöjd. Idag har det varit picknick i den botaniska trädgården mitt inne i centrum för alla som är medlemar i svenskr i sydney på FB. 30 pers var vi nog ungefär, lite färre kanske. Träffade lite nytt folk och mötte senare upp julia som landade här i fredags. Kulkul! Nu ska jag sova. Har drömt om surfing och hajar två nätter i rad nu. Imorgon är det ny vecka, nya pengar och nya upplevelser, härligt!


kommer fler bilder...  laddar segt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0