neeveer

Hhmmm. det här med fantasi har jag funderat på ett tag.. Whatever. Livet leker och äger här kan man väl säga. Nu hoppa nån i poolen kl 18.08. Va fan!? Host pappa som tar sig en simtur. Igår var vi ute som vanligt på fredagar. Börjar bli tradition nu! Det är så knäppt ändå, man har saffat sig ett nytt liv här. Ett eget liv med nytt folk. Det som är fördelen med att åka iväg själv. Du skapar dig ett nytt liv på egen hand och av det så lär du dig sjuukt mycket. Bara att flyga hit, till andra sidan jorden alldeles själv säger rätt mycket om en person här nere och det märks! Man kommer väldigt bra överens med personer som sitter i samma situation. Väldigt glad över att jag har åkt iväg själv, det bästa jag har gjort i mitt liv hittills. Åk inte iväg med kompisar, åk själv, du kommer ha en så sjukt mycket grymmare upplevelse. Vännerna hemma finns ju alltid kvar liksom. 

Ikväll ska jag ut med emma och linnea, måste göra mig iordning och duscha nu. Om två veckor tänkte jag börja ta surflektioner. Ska bli såååå grym...

Kommentarer
Postat av: maddso

har du dött kvinna? :D en kan trot!!

2011-10-09 @ 16:00:56
Postat av: Bea

hahaaa aa nästan! mår snart bättrreee igen :D

2011-10-11 @ 12:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0