17:59

Har haft en perfekt helg igen. Var ute i fredags, svin kul! Bara regnet och kylan som förstörde. Dansade på scary canary hela kvällen till bra musik. Inte äcklig lkpgplatå musik utan lite gamla godingar som hade mixats ihop till nån form av house. Gillas! Igår var jag och julia på bio, såg filmen one day. Guuuud vad jag har saknat sånna filmer, tittar bara på massa action, thriller, adventure, fantasy eftersom jag nästan alltid tittar på film med august. Det var en riktig tjejfilm som passade mig perfekt. Tips! Finns som bok också, jag skulle hellre ha läst den. I alla fall. Innan filmen så tittade vi in på en pub, öl är som sagt svindyrt att köpa här men jag och julia köpte öl ute för 3 dollar, alltså typ 20 spänn!! På centralaste gatan mitt i sydney. Det är värt! Samma pris att köpa ute som i butik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0