dont look back in anger

Heejsaan, fredag IGEN, veckorna går snabbt värre! Otroligt skönt att få betalt veckovis. Det är verkligen underbart. Var och köpte svin billigt vin häromdagen, inte ens 4 dollar kostade det. Alltså under 30 kr. Det är värt! Smakar säkert piss men ändå. Förmodligen godare än 50 kronors vinet hemma. Här i Sydney har vi skit väder, första morgonen som jag vaknar upp till regn. Ussscchhh. Vi som ska ut ikväll också, orkar inte med regn då. Aja vi går ju mot sommar i alla fall. Frågan är vad jag ska sysselsätta mig med idag, ingen långpromenad med gussy i detta väder. Mysa kan vi inte heller göra för han har svarta tassar och får inte komma in, haha. Alla andra går i skolan eller jobbar, åka och shoppa själv finns ju längst ner på listan. Kan bli!

Ska bli kul med utgång idag, hoppas allt går enligt planerna bara mohaha!





Saknar myskväll med mina älsklingar...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag saknade dig igår när jag och Klara mös i min källare..... så tomt när alla är borta....



Älskar din blogg btw. Ser så underbart ut! GO BETTAN!

2011-09-10 @ 13:19:29
Postat av: Bea

Åhhh källarmys. Saknart men vi ses förhoppningsvis till er student! :D haha, gör långt men ändå...



TACK!!!!

2011-09-11 @ 09:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0